8.1.14

διακλαδώσεις

άρχισε να μου λείπει απότομα το μιλάνο πάλι, για την ακρίβεια μου έλειψε από το πρώτο δευτερόλεπτο που έφυγα, μου λείπει κάθε πρώτο δευτερόλεπτο που φεύγω.

ήταν/είναι ωραία στην βέροια, ίσως καλύτερα από την θεσσαλονίκη, το πρόβλημα είναι ότι με άπειρο κόσμο, οι άπειρες εκδοχές, τείνουν στο υπερ-άπειρο, και τα πράγματα δεν είναι και τόσο εύκολα, μερικές φορές γίνονται σχεδόν αφόρητα, κάθε στιγμή περιέχει και μία διακλάδωση, δεν είναι ποτέ εύκολο, έχω σταματήσει να περνάω καλά.

σκέφτομαι ότι έχω σταματήσει να περνάω καλά γενικά με άπειρο κόσμο, και φοβάμαι-τρέμω στην σκέψη να διατηρείται αυτό το συναίσθημα όσο και αν μειώνεται η ποσότητα του κόσμου.

πφφφ. δεν ξέρω. περάσαν σχεδόν 2.5 χρόνια.

ΔΙΑΛΕΞΕ ΔΥΟ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ:

το πρόβλημα με το παρελθόν δεν είναι ότι συνέβη, αλλα το ότι συμβαίνει / το πρόβλημα με το μέλλον δεν είναι οτι θα συμβεί, αλλά συνέβη / το πρόβλημα με το παρόν δεν είναι ότι συμβαίνει, αλλά το ότι θα συμβεί

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου